Strålende tur til Italia

KIL og samarbeidspartnere besøkte Serie A-klubben U. S. Sassuolo i helgen.

Klubben og i underkant av tjue samarbeidspartnere reiste i helgen til Italia på sponsortur. 

Turen var lagt til Reggio Emilia og besøk hos Serie A-klubben U. S. Sassuolo.

- Mapei har skreddersydd et opplegg som var strålende. Vi fikk god kjennskap til den italienske matkulturen og ikke minst sett hvordan en klubb i Serie A arrangerer sine hjemmekamper og jobber med sine samarbeidspartnere, forteller markedsansvarlig i KIL, Rune Lundgren.

Opplegget bestod blant annet av sosiale aktiviteter, møter og besøk hos Serie A-klubben i forbindelse med deres kamp mot Atalanta BC på Mapei stadion. 

Turen har vært bra på flere områder. 

- Man lærer hverandre bedre å kjenne. Folk senker skuldrene og man får skapt gode relasjoner. Folk blir flinkere og flinkere til å skape business seg i mellom. Det bærer frukter, fortsetter Lundgren.

Klubben fikk også presentert sine tanker om kortsiktige og langsiktige strategier under turen.

- Takker alle som var med og gjorde turen til en minnerik opplevelse, avslutter klubbens markedsansvarlig. 

Mapeis Peter Fekete deler synspunktene til KIL om en verdifull tur til Italia. 

- På en slik tur klarer man å se mulighetene for hva B2B egentlig betyr. Man er med hverandre i flere dager og man klarer i mye større grad å utveksle mulighetene som finnes, sier Fekete.

Og fortsetter: 

- Jeg tror verdien av å delta på en sånn tur er veldig stor for alle. Det styrker forholdet oss imellom og man lærer mye av hverandre. Det har vært en veldig hyggelig og nyttig tur. 

Mapei eier som kjent Serie A-klubben og Fekete fikk vist fram en ny side av bedriften.

- Mapei er mye, mye større enn Sagstua. Denne turen setter Mapei virkelig på kartet. Det er gøy å representere et firma som er av en sånn størrelse og som kan ha et lag i Serie A, kommenterer Fekete. 

 

Annonse fra Obos-ligaen: