Over 1000 på VM-fest – nå gjør vi det igjen!

Selv med norsk tap ble det en real VM-fest på Gjemselund fredag kveld.

Annonse:

Over 1000 personer samlet seg foran storskjermen, og stemningen på stadion viste virkelig hvor stort dette kan bli når vi står sammen om norsk VM-drøm. 

Nå er Norge videre til 16-delsfinale, og tirsdag 30. juni inviterer vi til ny VM-fest på Gjemselund når Norge møter Elfenbenskysten.

Vi rigger igjen opp med servering og pre-match-party fra kl. 17.00, med kampstart i den avgjørende kampen kl. 19.00. Dette er kvelden for å samle venner, familie, kollegaer og hele Kongsvinger til en ny folkefest.

Norge spiller sluttspill i VM. Det må oppleves sammen.

Sikre deg billett nå – og bli med på nok en uforglemmelig VM-kveld på Gjemselund!

Annonse fra Obos-ligaen: