På plass i Haugesund: - Vi må grave dypt igjen
Johan Wennberg har tatt med seg KIL-troppen vestover, og forventer en ny knalltøff oppgave i toppen av OBOS-ligaen. Video
Haugesund har snudd en blytung sesong med nedrykk fra Eliteserien i fjor, til nyvunnet optimisme og sterke resultater i innledningen av OBOS i år.
Det betyr at en ny toppkamp står på programmet, når KIL lørdag ettermiddag gjester Haugesund på deres hjemmebane.
KIL reiste over fjellet etter en treningsøkt på Gjemselund fredag morgen, og har brukt ettermiddagen og kvelden til å lade opp i Haugesund.
Under middagen var det uvanlig høylytt og god stemning, med masse latter. Kan det være et tegn på et lag med mye energi?
Hør hva Wennberg tror om kampen og hva man har fokusert på etter fire mål riktig vei og fire mål feil vei i sist kamp:
Avspark er 16:00 lørdag.